امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن در ادامه به نقش امامین انقلاب اسلامی در تقویت وحدت امت اسلام  هم اشاره و خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه داشته باشیم از همین رو وظیفه علمای دین  نقش آفرینی در تبیین وحدت اسلامی است
کد خبر: ۱۰۳۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 12 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، آخوند عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن ظهر امروز در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون استان مازندران در محکومیت اقدام تروریستی-تکفیری در حرم مطهر رضوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در حوزه علمیه امام علی (علیه السلام) شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به  تحقق جهاد تبیین گفت: برای تبیین اتحاد عملی باید به سیره امامین انقلاب مراجعه کرد.

آخوند میرابی با تصریح بر اینکه دشمنان اسلام به اشکال مختلف به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند، افزود: باید برای تبیین و تحکیم وحدت امت اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن در ادامه به نقش امامین انقلاب اسلامی در تقویت وحدت امت اسلام  هم اشاره و خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان باید بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه داشته باشیم از همین رو وظیفه علمای دین  نقش آفرینی در تبیین وحدت اسلامی است.

آخوند میرابی با بیان اینکه  احترام به مقدسات دیگر ادیان نوعی فعالیت در جهت تبیین و تحکیم وحدت امت اسلام است، اضافه کرد:  دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات تقویت وحدت امت اسلام است.

امام جمعه اهل تسنن قره تپه شهرستان بندر ترکمن تفرقه را عامل آسیب به وحدت اسلامی دانست و افزود:  تفرقه جلوی پیشرفت مسلمین را هم خواهد گرفت و مسلمانان نباید به دشمنان اجازه تفرقه افکنی بدهند.

آخوند میرابی با اشاره به اینکه اثرات منفی توطئه و تفرقه  بیشتر از بمب‌گذاری است، تاکید کرد: تداوم اتحاد عملی نیازمند توجه به دستورات دین اسلام و سیره عملی ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

دشمن نمی‌تواند بیداری ودینداری علما و روحانیت را ببیند

حجت الاسلام رعایتی دراین اجتماع با بیان این مطلب که اگر اصل و اصول انقلاب فراموش شود، مشکلات بوجود می‌آید، گفت:اگر هدف انقلاب و اینکه بنیانگذار انقلاب چه کسی بود، فراموش شود، مشکلات هم بوجود می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه در این چهل و سه سال انقلاب فشار دشمن بربحث ولایت و روحانیت است، افزود:سه رکن اصلی انقلاب یعنی دین، مردم و ولایت است که نقطه اتصال آن‌ها روحانیت میباشد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای ضربه زدن به روحانیت است، خاطرنشان کرد:دشمن در فضای مجاز‌ی و با ابزار رسانه درحال ضربه زدن به روحانیت است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که دشمن از کمی سواد رسانه‌ای مردم برای زیرسوال بردن روحانیت استفاده می‌کند، ادامه داد: امروز اگر دینی در دنیا وجود داشته است و اسلام نابی در اختیار مردم قرارگرفته است بخاطر علما است.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که علمای بسیار زیادی جان و خون دادند، اما برای هدف و دین به نسل‌های آینده، ایستادگی کردند، اضافه کرد: ایران در زمان گذشته مورد تهاجم کشور‌های دیگر بود و تحقیر میشد. امابه واسطه یک روحانی عزت پیدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس به فرمان پیر جماران، یک وجب خاک کشور را به دشمن نداد.

حجت الاسلام رعایتی افزود: رهبر معظم انقلاب یک روحانی و بزرگترین شخصیت دنیا است که همه اندیشمندان و سیاستمداران از ایشان می‌گویند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به وحدت امت اسلامی، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به وحدت امت اسلام تاکیدات زیادی داشتند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه اهل سنت و علمای آن برای اینکه مدافع حرم شوند، تقاضای زیادی می‌کردند، گفت: دشمن نمی‌تواند بیداری ودینداری علما و روحانیت را ببیند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه تاوقتی روحانیت پشتیان ولایت فقیه باشد، اسلام سنگر‌های کلیدی را فتح خواهد کرد، گفت: به فرموده حضرت امام اگر با دین ما در بیفتند با دنیای آنها در میفتیم.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار